pilda cu samponul

de L

suntem familiarizati cu blogurile pline de explicatii intelectuale ale filosofilor generatiei rebelde, care-si ating propriul absolut existential incercand sa edifice sensul vietii cu o simpla si necuprinzatoare minte cliseo-telenovelistica, pe sistemul „hai sa scriu si eu cam ce inteleg din <<inima de tigan>> despre viata asta”, si vesnic traind cu fantezia ca ne pasa de viata lor personala, ca vrem sa citim neincetat cat de porc e gigel si ce i-a mai facut saptamana asta. e in trend sa-ti speli rufele murdare in public, desigur, tre’ sa vada si omul din popor ca ai o viata.

in fine, urmeaza partea in care eu devin, la modu’ gentil, o fiinta revelatoare, plina de viziuni mai putin filosofice, dar cu o aplicabilitate practica mai mare.

omul e ca ambalajul de sampon. pe ambalajul de sampon scrie mereu: va revolutiona aspectul parului, fibra reconstituita, rezistenta 100%, suplete, vitalitate, parul straluceste de sanatate, vai, repara parul in totalitate, rezultat garantat, satisfactie asigurata, nu vei fi dezamagit, iti va schimba viata! etc. iar jos de tot, cu steluta, scris cu litere microscopice: rezultate obtinute dupa 30 de spalari/ impreuna cu utilizarea balsamului/ impreuna cu utilizarea produselor din aceeasi gama.

omul e ca un ambalaj de sampon. intotdeauna promite lucruri pe care nu e capabil sa le execute decat prin conditii absurde.

partea pe baza de frustrare din cauza nenorocitului de gigel urmeaza in curand. tineti aproape.

Reclame